Paralives forum

sims4ever

Paralives forum

Post by sims4ever »

Her kan man poste alt hvad der omhandler Paralives.
sims4ever

Re: Paralives forum

Post by sims4ever »

Har ikke fulgt så meget med på det seneste - men nu kom jeg lige forbi Steam - og her kan jeg læse at Paralives udkommer i tidlig adgang den 25.05.26
Anbodil

Post by Anbodil »

Uha det er jo snart. Så er det nok derfor at der efterhånden er en del korte YT videoer som omhandler paralives.
Jeg havde ellers tænkt at jeg sku ha det, men nu ved jeg slet ikke om jeg gider den slags spil mere... :-k
sims4ever

Post by sims4ever »

Ja jeg syntes også at de korte videoer er blevet hyppigere - de skal jo holde gnisten oppe :lol:

Og ja jeg forstår godt, det med om man skal have det eller ej. Jeg ved heller ikke om det er noget for mig mere? Jeg vil dog følge med på sidelinjen, når spillet kommer ud, hvad andre syntes/tænker/tror om det. Jeg ved at teamet bagved kæmper med bugs og div. andre ting - så man skal nok ikke forvente at, spillet er i orden og at man skal leve med fejl mv.
sims4ever

Post by sims4ever »

Hvad vil Paralives koste?

Har via instagram set at det vil koste 38,91 euro - altså ca små 300 danske kroner.
sims4ever

Post by sims4ever »

Der er i skrivende stund 12 dage til Paralives kommer ud som tidlig adgang,

Her gennemgår Min's Meadow hvad tidlig adgang mv. betyder og hvad vi kan forvente fremover af Paralives teamet.

At the time of writing, there are 12 days until Paralives is released into early access.
It will be on May 25th
Here, Min's Meadow reviews what early access means and what the Paralives team plans for the game in the future.

https://www.youtube.com/watch?v=Y0IcIFi0Jhw
sims4ever

Post by sims4ever »

5 days to go to Paralives comes out

Read here: https://www.sims4ever.dk/2026/05/paralives-video/
Anbodil

Post by Anbodil »

Så fik James Turnes early access til spillet og kaster sig her ud i det: https://www.youtube.com/watch?v=v0RkQUG24U4
sims4ever

Post by sims4ever »

Har lige brugt morgentiden i dag på at se videoen.
James er jo som altid charmerende og prøver en masse ting af. Han spiller stadig sims ind i mellem, men er ikke længere creator for EA. Han spiller også mange andre typer spil.
Paralives virker til at være i den lettere ende, hvad byggeværktøjerne angår. Jeg er jo ret vild med at man kan trække tingene ud i de højder/breder man syntes. Det er jo ret pladsbesparende. Selve gameplayet mangler en del endnu - men det kommer jo hen af vejen. De små fejl/bugs kan man leve med - det har vi jo gjort i umindelige tider i sims 4 (som stadig ikke er opdateret ordentlig - og nok heller aldrig bliver det) - så disse småting der måske vil være i paralives er vand i forhold til. Tror også teamet vil være på banen ret hurtigt, hvis det påkræves. Og så er det en god ting at de allerede i spillet gør opmærksom på at visse skills/levels ikke er tilgængelige lige nu.
Anbodil

Post by Anbodil »

Her forsøger james sig med en slags rags to riches:https://www.youtube.com/watch?v=39s7hA9ELqo

Så kender man hans normale spille stil...kører hårdt på og alt muligt sker. 8-[ :D
Post Reply