Paralives forum

Anbodil

Re: Paralives forum

Post by Anbodil »

James Turner fortsætter serien i hans sædvanlige stil, og jeg kan slet ikke lade være med at tænke, at han må være den helt rigtige at følge som Dev, hvis man vil finde ud af, hvad der ikke dur og hvad der dur, for han forsøger da vist at springe rammerne for spillet...... :) ;)
sims4ever

Post by sims4ever »

Jep ham James er god til at prøve tingene af - så han er vigtig at holde øje med.

Jeg er slet ikke kommet ret meget fra start endnu - men har da fået lavet en para som jeg prøver lidt af på. Der er fejl mv. i spillet, så nogle gange opfører det sig åndsvagt - men sådan er det i starten og para teamet har også lavet et direkte ikon i spillet hvor man kan rapportere om fejl.
Tænker de er på arbejde for at lave opdateringer, meget af tiden.

Mit næste projekt bliver at arbejde med bygge værktøjet.
Anbodil

Post by Anbodil »

Det glæder jeg mig til at se!!! :D/
sims4ever

Post by sims4ever »

:lol: Ja det er da i hver fald et helt anderledes bygge værktøj og hvor er det dejligt at man kan trække i vinduerne og tilpasse gardinerne til dem.

Jeg har da bygget et bette hus til min para - som agerer prøveklud i øjeblikket.
Heidi1.png
Heidi2.png

Det var lidt svært at bygge - fordi det er en anden måde at bygge på.
Anbodil

Post by Anbodil »

Jamen det ser da helt fint ud. Men selvfølgelig, det tager altid lidt tid at vænne sig til noget nyt. Jeg ved også at prissætningen er anderledes. Gratis tapet og maling, men tage koster.....! :D Og så er det naturligvis ikke kun vinduer og gardiner som kan tilpasses, men alle møbler fx, du kan jo prøve dig frem!! ;)
sims4ever

Post by sims4ever »

Der er mange gratis bygge ting i paralives. Dog koster inventar paradimes - Men i modsætning til sims så er de billigere og paraerne har flere penge mellem hænderne, fra start. De avancerer også hurtigere i deres karrierer og tjener noget mere end simmerne gør. Udover det kan de samle urter mv. rundt omkring som de kan sælge til museum mv. det får de også penge for. De kan komme frem ved at gå/løbe eller tage bussen.
De kan blive ramt af mave virus - og her kom jeg til kort, for min para havde fået den på sin arbejdsplads og hun var syg hele natten igennem hvor de render på wc - så sover de lidt og så er de afsted igen :lol:
Anbodil

Post by Anbodil »

Ja det er også mit indtryk at paraerne har masser at lave fra start. De kan få en gratis plante om dagen og så kan de købe billige møbler i loppebutikken.. og her kan man sparer ret mange penge, især på et køleskab. Efterhånden som spillet bliver pudset af, hen ad vejen er jeg sikker på at det er et dejligt spil, man rigtig kan hygge sig med... ;)
sims4ever

Post by sims4ever »

Hvis de ikke skal gå arbejde - var der masser af tid til at de kunne udforske nabolaget. Jeg overvejer at lave en ny para og lade han/hende gøre det. De arbejder jo det meste af en dag. Men til gengæld så bliver deres barometer ikke drænet lige så hurtigt som det gør i sims - dog syntes jeg at tiden (uret) tikker lidt hurtigt.
Anbodil

Post by Anbodil »

Hvordan går det med din Para, sims4ever??
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg spiller ikke i øjeblikket. Der sker så mange ændringer med spillet pt. og det er et værre rod at have overblik over nabolaget.
Post Reply